Labai smagu, kad ir lietuviai nestovi vietoje ir kuria įdomius bei daug diskusijų sukeliančius filmus. Šiame filme pateiktos mintys, labai panašios į filmo “Zeitgeist”, tad filmas tikrai vertas dėmesio. Gero žiūrėjimo ir laukiu jūsų komentarų.
“Pirmyn į praeitį”
Rugsėjis 24th, 2008, Autorius: Andrulis, Kategorijos: Ekonomika, Filmai lietuvių k., Pasaulis
Rss Feeds
Rėmėjai :
Rekomenduojame
- Kelioniupaieska.lt - kelionių paieška ir užsakymas internetu.
Parama svetainei
- 1. Jei jums patiko ši svetainė, jūs galite ją paremti. Parašykite SMS žinutę su kodu IV TOPVIDEO. Tarp žodžių IV ir TOPVIDEO palikite tarpą.
- 2. Nusiųskite šią žinutę kuriuo nors iš žemiau nurodytų numerių.
1679 - 3 Lt
1654 - 2 Lt
1656 - 1 Lt
- 3. Štai ir viskas! Jūsų sumokėti pinigai (3 Lt, 2 Lt arba 1 Lt) bus panaudoti internetinio projekto www.topvideo.lt išlaikymui.
- 4. Jei pageidaujate, SMS žinutėje galite papildomai įrašyti savo pranešimą (pvz., IV TOPVIDEO man patiko jusu projektas!).
Žymų debesis
Žmogus aplinkosauga auksas autizmas Bankai benzinas civilizacija Dievas doleriai draudimas draudimo kompanijos ekologija Ekonomika eksperimentai elektromobilis FED gamta ginklai globalizacija GMO industrija Jėzus Kristus JAV Karas klimatas korporacijos mėnulis Maistas Medicina Mintis nafta narkotikai pasaulinė valdžia paskola paskolos pinigai psichiatrija rugsėjo 11 Rusija sąmokslo teorija sveikatos apsauga terorizmas Trockis vaistai vakcinos
WP Cumulus Flash tag cloud by Roy Tanck requires Flash Player 9 or better.
Temos
Nauji komentarai
- Biotlop apie “America: Freedom to Fascism”
- JinLeeHui apie Premjera “Zeitgeist: Addendum”!!! (anglų ir rusų kalbomis)
- Wordpress Themes apie Leonidas Donskis apie sąmokslo teorijas
- Valeyskatrt apie Premjera “Zeitgeist: Addendum”!!! (anglų ir rusų kalbomis)
- o taip! apie The Union: The Business Behind Getting High
- Blatlylen apie The Union: The Business Behind Getting High
- Vivalti apie “America: Freedom to Fascism”
- ProLatis apie Premjera “Zeitgeist: Addendum”!!! (anglų ir rusų kalbomis)
- Xedoz apie “America: Freedom to Fascism”
- ferdik apie “America: Freedom to Fascism”
Daugiausiai komentarų sulaukę filmai
- "Pirmyn į praeitį" - 127 komentarai
- "Earthlings" - 31 komentarai
- Premjera "Zeitgeist: Addendum"!!! (anglų ir rusų kalbomis) - 26 komentarai
- Pirmas įrašas! "Zeitgeist" (anglų ir rusų kalbomis) - 25 komentarai
- The Union: The Business Behind Getting High - 23 komentarai
Rekomenduojame aplankyti
- Topgidas.lt - viešbučių atsiliepimai
- Viesbuciurezervacija.lt - rezervuokite viešbučius be išankstinių mokėjimų.
- Topkelioniuagenturos.lt - vertinkite bei komentuokite kelionių agentūrų paslaugas, darbą.








127 Komentarų.
Nesitikėjau, kad atsiras žmonių, kurie nepagailės laiko ir sukurs tokį filmą lietuviškai. Ačiū jums labai. Padarėte iš tiesų didelį darbą. Jau anksčiau esu matęs daug panašios dokumentikos, bet visa ji buvo anglų arba rusų kalbomis. Reikės būtinai paplatinti nuorodas. Sėkmės Jums! Taip ir toliau.
Aciu autoriams uz tikrai gera, susimastyti vercianti filma. Manau pagrindinis tikslas buvo, pasibaigus filmui, kad kiltu klausimas, o kas dabar bus, kas musu laukia, ir ka galime padaryti. Man sie klausimai iskilo, taigi tikslas pasiektas. Mes matome kasdien visai kitokia nuomene, dabar pamaciau kitokia, kilo daug klausimu, ir temu pamastymui, taigi dar galiu mastyti, tikekimes tokiu bus daugiau.
Super!
Jo filmas tikrai vertas demesio, manau autoriui kilo mintis ji sukurti poto kai pamate Zeitgeist. Nesutikciau su filme issakomu teiginiu, kad Lietuvos valdzia samoningai daro viska, kad lietuviai masiskai emigruotu is Lietuvos.
Filmas labai geras. Noretusi ir info is kur butu galima gauti DVD varianta
Ryskus prorusiskas propagandinis antiglobalistinis jovalas. Tik perziurejes daugiau kaip puse filmo supratau kad jis apie globalizma. Bet visiskai nesupratau kas tai yra globalizmas ir kuom geresnes alternatyvos. Sprendziant is keletos pozityviu komentaru galima tik apgailestauti kad yra daug (gal ir dauguma) zmoniu uzkimbanciu ant tokiu pigiu kabliuku.
Jeigu tai butu meninis filmas padarytas remiantis faktais ir istoriniu asmenybiu citatomis gal butu ir nieko. Aiskiai matosi kad pretenduojama i dokumentika. Kaip dokumentika tai yra visiskas slamstas. Jau nekalbu apie igarsinima. Vieta savartyne.
Gyvenimas yra toks koks yra, kas isdrys ka pakeist todel susitaikyk arba cry me a river
Amerikos Demokratijos sukis-”Jus netikite musu Demokratija?tada mes ateiname pas Jus!!!”
Labai geras filmas, isvedantis i dienos sviesa visus turtingiausius pasaulio isgamas, siekianciu vienos pasaulio valdzios. Filmas labai geras, tik truko informacijos apie visus musu “Pacius paciausius”. Nemastantiems zmonems sis filmas gali priminti demagogija arba propaganda. Turejote sias intelektualias mintis pateikti siek tiek paprasciau, nes siu laiku pilkos mases atstovai mazai ka te suprato… Na dar griztant prie minties apie pati filma. Jame truko daugiau informacijos apie Barona Rotschildo, sukurusio pasauline ekonomika, palikuoni Evelyna Rotschilda valdanti daugiau kaip puse viso pasaulio turto arba o Rockfelerio palikuonius, kurie taip pat valdo JAV vyriausybe. Musu gerbiamas Evelynas yra “Pats paciausias” banku ikurejo palikuonis, besinaudojantis dabartines krizes ypatumais. Na o svarbiausia yra tai, kad pasigedau informacijos apie Stalina, kuris isvijo visus Trockistus pas Trocki i JAV ir parode spyga JAV bankininkams investavusiems i carines Rusija. Caras neatidave skolu jiems todel jie finansavo revoliucija, kad ji nuversti. Tuo tarpu Stalinas pasake “Mes kapitalistiniu skolu neatidavinesim”. Ir sukure Tarybu Sajunga is karo nuniokotos salies. Bet blogiausia tai kad siuolaikiniam jaunimeliui tai nesvarbu. Jam duok pigiu linksmybiu, pigaus alaus ir pasiduoti kur naktiniam klube kokioje nisoje arba dar kur nors. Jiems jau suformuota pasamone. Jie gyvena tuo ka jiems sako. Pasiulys isideti mikrocipus, kurie yra “tarsi naujove”, “Busim kyborgai”, kaip jie issireikstu, o tai jau reiskia mes busim modernios visuomenes atstovai..
Siaubas kaip pagalvoji apie tokius brestancius ir zinoma brandaus amziaus idiotus.. Jie nesuvokia kad sio pasaulio sachmatu partijas, apmastant 10 ejimu i prieki zaidzia butent tie musu “Patys paciausi” Globalistai. JIEMS ASMENYBES NEREIKALINGI, JIEMS REIKIA ASMENU KAIP ZLUNGANCIOJE VAKARU ROMOS IMPERIJOJE.
Patinka mums ar ne bet prie globalizmo bus neisvengiamai prieita. Prie to veda visa zmonijos raidos logika. Kuo greiciau pavyks tautoms atsikratyti savo nacionalinio pypt patriotizmo tuo greiciau bus pereita prie vieningos vertybiu skales, kalbos, matavimu sistemos, valiutos, valdzios, istatymu ir t.t.. Svarbu tik kad tai vyktu demokratijos, bendrazmogisku vertybiu pagrindu. Net neabejoju kad taip ir bus. Pasistengti aisku reikes. Ir tai reikš dazniausiai gėri visiems. Net ir tiems kurie to nesupranta. Sio ir panasiu filmu autaoriai aiskiai nesupranta. Akivaizdu kad jiems savo š. kvapas yra auksciausia ir negincijama vertybe.
Na lietuviai vis Dievo nepamirshta
o tai yra dar vienas klanas kuris kariauja su globalizmu.. ish jo atimamos privilegijos o svarbiausia pinigai.. Brandieji Dievas jus myli bet jam reikia Jusu pinigu.. Pornografija, homoseksualumo propogavimas, seksualumas, pasyvumas yra globalizmo kuriniai, kurie labai kertasi su religiju “vertybemis”
Labai idomu,skaitau kad reikia zinoti vikstancius procesus musu zemeje,pasaulyje. Tik filme uzduodamas klausimas tuo paciu duoda ir atsakyma,ka mes galime pakeisti.Zinoma kad tai turi zinoti kuo daugiau zmoniu.
Auksine propagandos taisykle yra pinti faktus, teisybe su fikcija ir nesamonem. Grazi propaganda, sveikinu!
Nors cia ne propaganda, nes propaganda tai jau butu tikslinis siekimas paveikt, siekiant kazkokio tikslo, o cia tokius filmus manau siaip kuria zmones, kurie patys tuo tiki (nes kiekvienas zmogus labai jauciasi gerai, kai galvoja kad zino kazka daugiau negu visi kiti.
Pirmiausiai norečiau padekoti filmo kurėjams už atlikta darbą ir sugaištą savo laiką kažkam dėl kažko ar gal kam.
Nežnau kokie čia žmonys lankosi kokia jū pasaulėžiūra ir man tai neydomu. Aš noriu paklausti ar jūs tikite pasakomis pačiomis paraščiausiomis vaikiškomis pasakomis? Ar jūs žinote iš kur jos atsirado? Kas jas pasakojo ir rašė? ir dėl ko, kam gaišo savo laiką? Komunizmas yra blogai, demokratija yra blogai, globalizacija yra blogai kodėl? Nu jo ka čia suksi galva visa gyvenima delko kas atsakymas aiskus atskrido ateivei ir sugadino viską. Ne bendrai įtikimiau tešlagalvių “NeXt” masėms tai dievo išbandymas žmonijai hm kažkaip neskamba O žinau tai padarė musų priešai BINGO. Pala o kas tie mūsų priešai… ateivei netinka,dievas netinka, tie iš “NeXt” klubo perdurni. Vot pasimečiau niekaip nesuprantu kas dar be žmonių žemėje gyvena. Ai nesusiu galvos nes “nieka” galvoje pradeda skaudėti geriau varau i “NeXt” kluba nors pailsesiu.
oho
lietuviškai… puiku. tobulėti yra irgi kur: šaltinių pateikimas, išsamesnis pagrindimas, ir tos nesąmonės apie krikščionybę kaip išsigelbėjimą išmetimas 
Visi vaidmenys is anksto paskirstyti, visi nutarimai seniai priimti uzkulisiuose, o “atkaklios politinės diskusijos” reikalingos tik iliuzijoms palaikyti. Tautos vedamos i numatyta tiksla. Bet ir paprasti masonų nariai blogai isivaizduoja savo ateiti isigalejus “Naujai pasaulio tvarkai” beveik 90 procentu masonu yra isnaudojami elito ir neturi zalio supratimo apie tai, kas vyksta aukštosiose sferose.
………Iliuminatų piramides virsuneje RT - tai Rotšildų šeima, ju tribunolas. Iliuminatai i juos žvelgia kaip i dievus, ju zodis -istatymas. 1750m. Majeris Amšelis Baueris pakeite savo varda i Rotšildą (nuo “roten Schield“) - raudonas skydas Rytu Europos žydu pergalių simbolis), vėliau jisai Frankfurte, žydų gatvėje, Rotšildų namuose surenge susitikima, kuriame dalyvavo 12 turtingų ir įtakingu žydu kreditoriu (Siono išminciu) kurie surenge planą kuris veliau zinomas kaip “Siono isminciu protokolai’………………..
zemiau 13 taryba -13 didžiuliu druidu sudaro privatu dvasininkų ratą prie Rotsildų………………
zemiau 33 taryba -aukšciausieji pagal rangą viso pasaulio laisvieji mūrininkai iš politikos, ekonomikos, bažnyčios sferų. Jie yra 300 komiteto elitas …………….
300 komitetas, jis apima visą pasaulio bankų sistemą (visi bankai susije su Rotsildų šeima)………………….
Šiuo metu pacios itakingiausios iliuminatu organizacijos, yra sios :
“TARPTAUTINIŲ RYŠIU TARYBA (CFR) ji dar vadinama “Isteblišmentu“, “Nematoma vyriausybe”
CFR nariais buvo beveik visi JAV prezidentai iki pat Ronaldo Reigano, beje Džordzas Bušas irgi CFR narys. Sią organizacija kontroliuoja Rokfelerio sindikatas ir daro viska, kad pasiektu galutini tikslą – įkurti “Pasaulinę valstybę”. Vidinis CFR ratas yra “Kaukolės ir kaulų” ordinas……………………
“KAUKOLĖ IR KAULAI” ji sudaro CFR vidinį ratą (elitą), o šio ordino vidinis ratas sudarytas is “Dzeisono draugijos”. Kaukolė ir kaulai valdo dinastinės šeimos, imperijos tokios, kaip Rokfeleriai, Harimanai, Vajerhoizeriai, Slounai, Deivisonai, Peinai ir kt. Ordinas dar zinomas kaip regionine grupe “322″, kiti ją vadina “Mirties brolija”……………… ……
“APVALUSIS STALAS“ svarbiausias šios grupės uždavynis pradžioje buvo britų viešpatavimo išpletimas pasaulyje, vėliau į grupę įstojo masonu agentai ir per Rotšildą užmesge ryšius su sionistais, be to jis susijes su Šiftų ,Varburgų, Rokfelerių ir Karnegių šeimomis……………………. ….
“TRIŠALĖ KOMISIJA“ šią slaptą organizaciją įkūrė Deividas Rokfeleris ir Zbignevas Bžezinskis.
Elitinė organizacija sujungianti stambiausias pramonės ir ekonomikos jėgas tarp gigantų, kaip Japonija JAV ir Vakaru Europa tam kad butu galima pagreitinti “naujos pasaulines tvarkos” įkūrimo procesą…………………… …..
“ROMOS KLUBAS“ jį finansuoja Rokfelerio klanas. Romos klubas parengė bendrą pasaulio religija ir skleidzia prietarus apie “energetine krize” ir žemės gyventojų perteklių. Svarbiausias jos uzdavinys -pasaulinės vyriausybės elito įtvirtinimas………………..
“JTO“ Jungtinių tautų organizacija ją įkuriant 47 CFR nariai buvo is JAV delegacijos. JTO emblema -vienareiksmis laisvuju murininku simbolis, jungianti visas pasaulio tautas į vieną pasaulinę valstybę.
marazmas kaskos ANTIRUSKISKAS filmas propoguaja kad amerikoj zjb walina jie nx wisi negirdejau filme kasko tokio kaip bukime LIEUVIAIS girdejau tik rusijoj blogai o amerikoj biski geriau
Na matau turiu ir pasiekeju.. Malonu zinoti
tik kad sis mano pasiekejas labai zemo mentaliteto ir eina truputeli ne ta linkme.. 
Dėkui visiems už komentarus. Po dviejų mėnesių baigsime savo naują dok. filmą “Pirmyn į praeitį 2″. Tikimės, kad jis sukels dar daugiau diskusijų.
Filmas prasidėjo tikrai intriguojančiai ir įdomiai, bet… Prieš plojant ir reiškiant ovacijas šiam “dokumentiniam” filmui norėčiau nurodyti kelis esminius momentus:
a) tendencingai kritikuojamos provakarietiškos tendencijos Gruzijoje, Ukrainoje ir Baltarusijos. Kam tai naudinga? Kieno įtakos zonai, esą geriau palikti šias šalis? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĖS.
b) puolama Kosovo nepriklausomybė (atmeskime dabar visas tas spekuliacijas narkotikasi). Kas prieš šios šalies pripažinimą piestu stojo? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĖ.
c) ką tokiame “rimtame” filme veikia kažkokios Klaipėdos profsąjungos lyderis Edvardas Šalkauskas? Apskritai toks beveik niekam nežinomas, tačiau pateikiamas kaip koks ekspertas ar analitikas. Toliau dar gražiau - girdime Lietuvos rusakalbių piliečių (viena pilietė neįstengė lietuviškai suregzti nė vieno sakinio) nepasitenkinimą Lietuvos valdžia. Ką tokie 5-osios kolonos išvedžiojimai džiugina? atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĘ.
d) kunigėlio įpynimas (manau, juo buvo tik niekšingai pasinaudota) į šį nešvarų filmą tik dar labiau sutirština spalvas ir niaukia žmonėms protus - ne dvasininkams komentuoti pasaulinę politiką ir geopolitokos gaires.
e) išvis buvo nusigrybauta su absurdiška informacija apie tikrus europiečius moteris ir vyrus, kurie iš nevilties jungiasi prie Irako sukilėlių armijos. Kaip išvis tokiais pezalais galima tikėti? Ir čia vadinasi dokumentika, apeliuojanti į tiesą? Briedų briedai… Beje, remtasi kažkokiu rusišku tinklalapiu. Kas kontroliuoja Rusijos žiniasklaidą? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĖ.
f) ką reiškia užuominos į R. Paksą, kuris buvo išrinktas “tautos valia”, o po to esą ji buvusi niekingai sutrypta. Kam toks prezidentas naudingas? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBEI.
g) pažiūrėkime į filmo režisierių Jarą Valiukevičių (asmeniškai manau, kad tai netikras jo vardas ir pavardė) iš arčiau. Interviu kažkodėl duodamas rusų kalba(nors pavardė kažkodėl lietuviška) ir išskirtinai kritikuojama JAV politika ir karas Irake. Kas didžiausias JAV geopolitinis konkurentas? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĖ.
h) kodėl taip intriguojančiai prasidėjus filmui apie sąmokslo teorijas ir Rockfellerių klaną, staiga taip netikėtai peršokama prie vaizdelių su nupezusiais senukais, kurie šoka, piketuoja ir kitaip išsidirbinėja prie LR Seimo. Arba Vilniaus stoties rajono vaizdai, nepaliaujamai rodomas Gedimino prospektas? Iškart pripažinsiu, jog nemyliu ir neginu LR vyriausybės, bet ar toks šuolis nuo globalinių problemų (globalistų sąmokslas!) prie gana provincialių lokalinių problemų (vaizdeliai su protestais Lietuvoje) neatrodo mažų mažiausiai keistas?
i) ką reiškia tie V. Landsbergio, V. Adamkaus grėsmingai rodomi veidai, grojant niūriai muzikai? Klausimas: kas labiausiai nemėgsta šių veikėjų užsienyje? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĖ.
j) prie ko čia tas Europos Sąjungos gretinimas su SSRS? Tai tikrai nelabai ką bendro turinčios struktūros ir nereikia sąmoningai painioti šių struktūrų. Briuselis ir jo valdininkai man mažai kuo primena Maskvos Kremlių. Klausimas: kas labiausiai priešinosi Baltijos valstybių prisijungimui ES ir NATO? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBĖ.
k) filmo pabaigoje mėtomos užuominos apie kompensacijas iš JAV dėl neva sukeltų karų, iškart priminė kažkodėl nutylimus Lietuvos prašymus dėl kompensacijos iš Rusijos dėl SSRS padarytos žalos ir okupacijos. Klausimas kam tokie Lietuvos prašymai nepatinka? Atsakymas: RUSIJOS VYRIAUSYBEI.
P.S. Tokių prieštaringų momentų dar galima būtų rasti ne vieną…
Taigi, kieno užsakymu buvo sukurtas šis “dokumentinis filmas”? Atsakymas: VLADIMIRO PUTINO RUSIJOS VYRIAUSYBĖS.
Gerai pamąstykit broliai lietuviai, prieš reikšdami susižavėjimą tokiais filmais.
Pamiršau dar pora pastabų:
l) remtis rusiškais tinklalapiais kaip patikimos informacijos šaltiniais (ypatingai lietuvių režisieriams) reiškia demaskuoti visą savo darbą. Dabar apskritai sunku tikėti visais tais faktais ir skaičiais, kuriuos pateikė filmo autoriai.
m) labai prajuokino filme pasakyta tezė, kažkas panašaus į tai, jog esą “naikinama tokių didelių tautų kaip Rusija kultūra”. Whahahaha, na argi dar kyla abejonių kieno užsakymu šis filmas susuktas?
Išvis šiame filme beveik niekur tiesiogiai neminima šiuolaikinė Rusija, jos pozicija, SSRS atlikti žygdarbiai, tačiau sufleruojama, jog JAV ir britų vyriausybės, susidėjusios su bankininkais žlugdo pasaulio tautas.
Pradėjęs žiūrėti šį filmą naiviai tikėjausi, jog lietuviai susuko kažką panašaus į latvių “The Soviet Story”, bet aptikau tik menkai užmaskuotos pigios rusiškos propagandos produktą. Manau, jog šio filmo autoriais turėtų susidomėti VSD, kuriuos reikėtų teisti už antivalstybinę veiklą..
Pravilno tovaric Eccentric, chvotai skurnikov i v kutuzku. My bolseviki vsegda pravy.
Eccentric +++
Padarei tai kam as neturejau laiko.
Teisingiausia butu i toki niekala visiskai nekreipti demesio. Bet teigiami komentarai skatina reaguoti. O gal juos autoriai patys rasineja???
Pažiūrėjus šį filmą mano akys prasivėrė. Bet dabar vietoj to, kad matyčiau pavojų iš Rusijos pusės, dabar matau ir konspiracijas iš Amerikos bei ES.
Kuriamos koalicijos, kariniai blokai… Visa tai, kad apjungti kuo daugiau pasaulio vieno klano interesams.
Man viena dabar neaišku, ar čia nebus taip kaip su Hitleriu ir Stalinu? Bus supriešintos NATO ir kitos karinės sąjungos su Rusija ir beveik visu Azijos žemynu, ar šios dvi jėgos susijungs į vieną valdžios figūrą, kuri įsiviešpataus visame pasaulyje…
Atsisukime į Dievą, paminkime korupciją, žalingus įpročius ir kitus žmogaus protą bei dvasią žalojančius dalykus, gyvenkime santarvėje ir nesipykime. Mes, kaip mažesnę politinę įtaką turintys paprasti žmonės, esame kontroliuojami ir kiršinami vieni prieš kitus. Religija nėra atgyvenęs dalykas. Lavinkime savo protą ne vien mokslu, bet ir dvasine ramybe, meile bei tolerancija kitoms religijoms
Filmukas prorusiskas, tokiu daug teko matyti tarybiniais laikais, kai buvo viena televizija. Sunku buvo pabaigti ziureti iki galo..
Namų gamybos, mėgėjiškas, chaoso teorijos tipo filmas, beja gana nevykęs. Įgarsinimas tragiškas, kalbama lyg stenant tuolete, faktai padriki, mintys šuoliuoja. Trumpai tariant trupinėlis informacijos čia yra, visa ji paimta is “Zeitgeist” dokumentinio filmo…trumpai tariant. Nedžiovinkit smegenų su šituo kliedalu. Jei norit suprasti esme ismokit anglų kalbą pažiūrėkit “Zeitgeist” ir nerkit į internetą…kokybiškos informacijos yra, bet ne čia.
Noriu pasakyti, kad kai kurie komentatoriai, o gal tai vienas ir tas pats debiliukas, rašo visišką bredą. Šis filmas iš esmės skiriasi nuo Zeitgeisto, nes čia kalbama apie visai kitus dalykus. Tie gudruoliai debiliukai arba nieko nesuprato dėl smegenų ir išsilavinimo stokos, arba tikrai nepažiūrėjo iki galo nei vieno, nei kito filmo, o gal jų darbas toks. Tema nauja, tokiomis temomis mažai kas kalba net pasaulyje, ką ten Lietuvoje. Filmas ne tik įdomus bet ir labai aktualus, ypač toms šalims, kurios ką tik įsiklampojo į ES. Reikia suvokti, kur įlipome, o ne viauksėti visokias nesąmones,visur matant tik Rusijos grėsmę. Filmo autoriai, beje, ir neneigia, kad iš Rusijos gali kilti kažkokios grėsmės bet didžiausia grėsmė šiandieniniaim pasauliui kyla iš JAV globalistų. Tai aišku ir sąmokslo teorija čia niekuo dėta. O jeigu kas tiesiog durnas ir to nesupranta arba vykdo VSD-KGB valstybininkų užsakymus, tai taip ir parašykit, kam pulti autorius, jeigu pačių snukiai šūde išmozoti.
Sis filmas, privercia susimastyti. Fantastika.. Jus padarete labai daug.. Praverete zmonems akis. Aciu.
Palaukit, aš irgi noriu prisidėti prie šio nuostabaus filmo fanų choro: Fantastika, šis filmas tiesiog fantastiškai nerealus tiesos grūdas šiame nedėkingame, samokslininkų knibždančiame pasaulyje. Pravėrė akis. Vakare užpyliau akis, o ryte pasižiūrėjus vėl pravėrė. Fantastika! Ačiū autoriams uz nuostabų idėjinį kičą. Su nekantrumu lauksiu naujų bolševikų šedevrų. Dar kartą pakartosiu - tai ne filmas, o “fantastika”…
Ačiū už filmą.Tik reikėtų ,kad jį pamatytų kuo daugiau Žmonių.
Gerb. Eccentric, paziurejau sita filma, perskaiciau komentarus ir smarkiai suabejojau jusu kompetencija. Arba jusu komentarai yra tikslingai nukreipti atitraukti demesi nuo globalizmo teorijos arba jus dar nepakankamai zinote. Visame filme nera ne vienos vietos kur butu kalbama apie tai, kad rusija ar sovietai - tai geris, o amerika - blogis. Tad jusu komentarai absoliuciai beprasmiai. Visas filmas paremtas faktais surinktais ne rusu, o paciu amerikieciu. Jei del to jums kyla abejoniu, tai pasiieskokite internete (torrentuose) DVD serijos “Open your eyes”. Yra gal kokie 9 ar 10 DVD tiesiog perkrauti apdorota ir neapdorota informacija is kurios galesite pats pasidaryti isvadas. O iki to laiko kai komentuojate, vadovaukites bent elementarios logikos principais. Pease.
Eccentric na manau tu perlenkiai lazda.kur nauda atnese jav? kad ta rusija kisi nereikia nei rusu nei jav nei europos ziurekit kaip norvegai gyvena.tikiu beveik viskuo ir matau kas daros
True and bullshit facts coctail, thats what makes real chaos in our minds, this is just like many more movies about not new worldwide thinking. Are you delighted with this or do you truly believe it? Doesn`t matter, remember, you are still the one`s who makes the last decision.
Are you crazy Tim? If you don’t understand anything be silent. It would be much better for you my friend. Coctail is in the heads of poor people like you.Unfortunatly it’s true an globalists are very satisfied of that.
Nepykit, chebra, bet rezisura - megejiska. Be to filmas visas persisunkes subjektyvia propoganda. Faktas turi buti bespalvis - nei “juodas”, nei “baltas”. Taciau pagrindiniam tikslui pasiekti jis tinka - as apie viska susimasciau is esmes.
Ponui Arvaidui ir kitiems noriu pasakyti, kaip profesionalas. Kas kas, o šio filmo režisūra ir, beje, montažas, kur kas aukštesniam lygyje nei, tarkim, ZEITGEIST.
Šiuo požiūriu tikrai geras dokumentinio filmo lygis. Labai stiprus scenarijus. Mano nuomone, irgi, stipresnis už ZEITGEISTĄ. Vienintelis techninis trūkumas - įgarsinimas. Įgarsinta neprofesionalia technika ir tekstą skaito neprofesionalas. Tik noriu pridurti, kad autoriniam kine tai leidžiama, o kai kuriais atvejais tai net suteikia tam tikro “šarmo”. O bendari filmas labai stiprus, aš tikrai maloniai nustebęs, kad jis sukurtas Lietuvoje. BRAVO!
Na kad rusiska puse vertinama atitinkmai tai sutinku,cia minusas filmo, bet kaip cia kaikas teigia kad cia visiskas bull shit tai nesutinku, cia yra labai daug tiesos ir jos irodymu labai nesunku surasti, labai nenustebciau, jei filmas neuzilgo cia bus nebe pasiekiamas. Ir neskubedami vis del to apsvarstykite turini.
Idomus poziuris
ir kaip gyvent po viso sito….
ir dar pasakykit, kad rusija isgelbes. kazko nesitiki.
vyrukai :D. zmones ne tik melziami per pinigus - EGOlandus, bet ir energetiskai. tai jau rimciau :). neuzmirskit, kad viskas yra tik tikejimo sistemos, valdomos tam tikrais parametrais ( panasu i chaoso teorija), o parametrus zino tik kas??? neteisingai.
Panasius filmus kurti jau tampa mados ir garbes reikalas…
Beda “tik” ta, kad visi jie vienaip ar kitaip tendencingi ir turi daugiau ar maziau iskraipytu, netiksliu ar nepilnu bei nutyletu faktu. Aisku gal tai ir normalu - juk juos kuria zmones, bet visgi reiketu tai tureti omeny.
Manau ne viskas yra taip paprasta kaip norima parodyti Zeitgeist, sitam ir pan. filmuose ir viska aiskinti masonais, godumu ir valdzios troskimu reiskia neparodyti pilno vaizdo.
Norint susidaryti objektyvia nuomone ko gero teks paziureti ar paskaityti ir ka nors is priesingos stovyklos.
Globalizacija is esmes nera blogai kaip ir nera blogai automobiliai, kompiuteriai ir internetiniai zaidimai bei misrios santuokos. Zmoniu nesugebejimas naudotis dalykais nekenkiant sau, kitiems ir neturejimas saiko yra blogai…
Man gaila…man gaila tu zmoniu, kuriuos taip lengvai galima paveikti, kurie neturi pakankamai ziniu, kad galetu pasverti kas yra tiesa o, kas yra “fantastika” kaip tai kazkas ivardino. Turbut kolektyvas perskaites Dan Brown’o Da Vincio koda taip pat mano, kad tai 100proc tikra… O pasaulyje tokiu atsiranda daug. Keli faktai, datos, zinomos asmenybes, kazkiek tiesos, o paskui pamazgu kruva. Autoriu labai prasyciau nekurkit net antros dalies, neterskit ir taip perpildyto interneto visokio shudo, nes man tikrai gaila naivuoliu tautieciu, kuriems patarciau geriau paziureti dokumentika apie gamta, nei kazkokiu neaaiskiu personazu sukurta nesamone…
Mes nesileisime, kad mumis manipuliuotų. Įskaitant ir religiją, ar ne, autoriau?
Perskaičiau visus komentarus, laukdama, kol normaliai užkraus video. C`mon, žmonės, negi jums tikrai atrodo, kad užtenka pažiūrėti vieną filmą ir sakyti, kad atsimerkė akys ir supratot visą tiesą? Net pažiūrėję 10 skirtingų filmų apie tą patį, žinosite galbūt 10% visos tiesos. Negalima spręsti ir susidaryti ale objektyvios nuomonės tik iš kelių šaltinių. Pažiūrėjau “zeitgeist”, kai tik atsirado ir ką, įdomu buvo, nemeluosiu, susimąsčiau daug, bet tuo aklai iki šiol netikiu. žinoma, galiu jau sakyti, kad yra ir kitoks požiūris, bet jokiu būdu neteigti, kad va čia tai jau tikroji tiesa.
lygiai taip pat ir su šituo filmu. sveikinu dėl to, kad lietuviai nesnaudė, o paėmė ir padarė savo darbą, ieškojo informacijos ir t.t., o jau ar tai tiesa ar ne sunku spręsti, bent jau man. Turbūt dėl to, kad man nesunku pripažinti, kad esu dar per jauna, per mažai patyrus, susidūrusi, perskaičius, pamačius ir t.t
pizdios i provokacii
kur ta filma geros kokybes galima parsitempt ?
Prasau atsiuskite linka i el.p.
Dekoju !
Šis filmas daug gerenis už Zeitgeistą. Į viską žvelgiama giliau, labai svari argumentacija. Kitas klausimas, kad nepasiruošę priimti tokią NAUJĄ informaciją žmonės daug ko tiesiog nesupranta. Ką darysi tie kas norės patobulėti ir suvokti taip ir padarys, kitiems - užuojauta.
Labai geras trumpametražis dokumentinis filmukas, noriu padėkoti ir paspausti autoriams dešinę. Filmas gal būt stokoja montažinių ir kitokių aspektų, bet pateikiama informacija yra labai gera, gal būt net jos ir per daug sudėta i vieną filmą. Masei žmonių ši informacija gali pasirodyti šokiruojanti ir neva kažkieno tai užsakyta propaganda. Labai gaila tokių žmonių nes jie nesupranta žodžių reikšmės ‘propaganda’ ar ‘globalizmas’, ka jau kalbėti apie jų reikšmę. Peržiūrėjau filmą du kartus, maniau gal ką praleidau, bet taip ir neįžvelgiau jokios, neva, ‘rusų’ propagandos. Rusijoje vyksta ta pati globalizacija tik valdymo forma truputi ne ta ir metodai skiriasi, nors iš esmės ir tai vienodi. Tuo tarpu vakaruose vyksta tipo ‘demokratiškas’ L. Trockio idėjų pritaikymas praktiškai naudojant bet kokius metodus, pabrėžiu, ‘bet kokius metodus’.
Karas - tai turtingųjų (…..) pasipelnymo šaltinis manipuliuojant kvaila liaudimi.
Filmas gan neblogas. Buvo isties nemazai dalyku su kuriais sutikciau , bet buvo ir tu su kuriais nesutinku , nes nera irodymu. Pvz. ale tai yra globalistu klanas , arba kad ES tai naujoji SSRS. Na tai ne dokumentika , o tik vieno zmogaus nuomone. Truksta faktu , tikru faktu siam filmui.
Taciau pagarba autoriams. Tikrai pasistengta
Beje kalbant apie Bhutto nuzudyma… uztenka paziureti viena vaizdo medziaga Youtube ir viskas pasidaro aisku , jog tai ka ji pasake apie Osama bin ladena yra netiesa !!! taigi , Bhutto nuzudymas turejo ivykti anksciau ar veliau. tai tik sutapimas.
http://www.youtube.com/watch?v=2IIn_UnLO9I&feature=related
Slamstas, marazmas kazkoks. Lietuviams kraujyje iauge neapykanta rusams, Eu = USSSR yra absurdas pasakytas totalaus paranojiko. Faktai pagrysti kunigo ir Edvardas Salkausko (su viduriniu issilavinimu is laborantu i virsininkus, o poto i pirmininkus?! Magic). Kalbant apie sektas, man rodos religija yra didziausia sekta pasaulyje, kuri sueda milijonus kasmet. Sitas filmas tiesiog nuteikia zmogu ziureti i ES kaip i priesa, negirdejau nei vieno pozityvaus teiginio ir dar labai suabejociau kas cia manipulioja tauta. Kaltint kitus visada mums sekesi… Verdiktas - propoganda.
butent! koks skirtumas ar rusas ar prancuzas ar argentinietis plia ?!
ES naudos lietuvai nera, mes paaukojome daug daugiau ir dar atiduosime tiek ir tiek… Ka jie skiria lietuvai pasigilinus suprastumete, kad mes savo noru gaziname jiems atgal pagal ju sudarytas aplinkybes.
Va_taip pirma pasiskaityk apie ES ekologines, finansines, socialines, politines ir saugumo teigiamas pasekemes,strukturine parama ir kitus projektus lietuvai, o poto smerk es, ir apskritai, pasakykit man nors 1 priezasti, kodel as tureciau nekesti globalistu, jeigu globali salis sprestu globalias problemas kaip pati savo problemu sudarytoja, gal tai ir butu sprendimas. Aisq jus pradesit pasakot, o kaip Lietuvos saknys, kalba, paprociai, mitologija, sventes, virtuve… kulturinis poziuris manes nedomina, zmones bega i uzsieni nemokedami nei kalbos, nei zalio supratimo kas ju laukia, kad tik galetu pramaitinti savo seima ir kur tada patriotizmas. Ir kas galwoja, kad mes bankrotuosim, kaip Islandija (pati kalta, kad nestojo i ES), ar kaip ziniasklaida teigia, kad Latvija ant bankroto ribos, labai klysta, mums pades ne kas kitas kaip Es. Es jau skyre lesas mazoms valstybems ir latvijoje bankai stabilizavosi ir nereikia stumti tas nesamones apie ES. Ir tos nesamones filme (fantastika ne dokumentika), kad pardavem Lietuva uz alaus buteli ir skalbimu miltelius, kad prima diena nesurinkom pakankamai balsu yra taip pat klaidinga. Referendumas vyko 2 dienas taip jau buwo numatyta Es komiteto ir nereik klaidint zmoniu tokiais filmais.
Perskaiciau keleta pirmu ir tolimesniu komentaru ir iskarto supratau kad cia yra kaikurie komentatoriai kuriu smegenis yra isplautos ir jie visiskai nieko nesupranta ir net negali suprasti. Cia kaip vienas mokslininkas kuris tyre zmones ant kuriu buvo daromi bandymai ir tuos kuriems smegenys buvo plaunamos per televizija, ziniasklaida ir visa gyvenima, kaip ir daugumai musu, jis nustate kad zmogus kuriam tu aiskini ir sakai kad pas ji isplautos smegenys ir jis net nesupranta ka tai reiskia ir tai neigia, reiskias pas ji isplautos. tai tie komentatoriai kurie cia sako ir bando irodyti, kad es ir globalizmas gerai visiems tai galiu aiskiai pasakyti kad jums isplautos smegenis ir jus niekada nesuprasit kol nepradesite gylintis i tai ir stebeti kas darosi ir kokia kaina visa tai daroma ir kieno naudai tai daroma. Taip as sutinku kad globalizmas butu gerai jei viskas butu atlikta demokratiskai ir jei zmones visi butu saziningi ir niekas neturetu kazkokiu slaptu keslu ir vargsu pilieciu nenoretu isnaudoti tai tada aisku butu gerai, bet tai tada nebutu globalizmo o butu anarchija nes tai dar geresne ideja kai net nereiktu valdzios ir visi draugiskai gyventume vieni kitiems padedami, bet taip nera ir niekada nebus nes mums plaunamos smegenys visur ir nuolatos per simbolius, zodzius, veiksmus ir visa kita. Jau nuo gilios senoves kai atsirado pinigai, jau nuo tada mums pradeda plauti smegenys ir mes dabar esam materialistai ir nebetureme to tyro jausmo, mes niokojame gamta ir mums neskauda sirdies, mes zudome gyvumus ka jau kalbeti vienas kita, tai kaip jus galite galvoti kad globalizmas tures geros naudos? ar jus galvojate kad tie visi sventieji susirinke i pasaulio valdzios seima ar kas ten zino ka sedes ir suks galvas kaip padaryti kad kiekvienas zmogutis galetu gyventi geriau ir kad visi mes butume tokie patys turtingi ir t.t. tai aisku kas ne jie galvos kaip padaryti kad mes dirbtume daugiau uz maziau ir atnestume jiems pelno kuo daugiau pirkdami tas pacias prekes, kurias pagaminome uz desimt kart mazes kaina, pirktume uz didesne ir net nesusimastytume, o jei prideta ispardavimas tai dar del paskutines prekes ir susimustume su kitu pilieciu. Amerikoje stovi paminklas parasytas trijomis kalbomis - arabu, anglu, zydu, kiek atsimenu ir ten yra pabrezta kad pasaulio gyventoju skaicius neturi virsyti 500.000.000 o musu kiek kartu daugiau… illiuminati yra suplane viska iki paskutinio tasko, pas juos sistema veikia taip jie turi tris variantus a,b,c tarkim pradejo vykdyti a tada vykdo vykdo zmonems pradeda nepatikti jie ikisa b varianta, na tai tarkim atsiranda koks herojus kuris pradeda rekti kad viskas blogai visi pamato kad jis sustras ir isrenka ji o jis vienas is ju ir vel viskas vykdoma toliau link to pacio tikslo. O jei isrinkami tie kurie jiems nepatinka ar ne is ju klubo ir nenori juo tapti tai tada jie ji tiesiog pasalina kaip kennedy, na abu kennedzius, paskui Dr. Martin Luther King Jr., ir netgi lietuvoje Paksas, na lietuviai tiesiog nedriso jo taip nusauti visgi mes nesam tokie dar sustri kaip amerika, arba dar sitoje dokumentikoje pamita priezastis kodel kilo pirmas pasaulinis karas tai irgi buvo masonu sugalvota ir nuzudytas sosto ipedinis, arba dar Dzon Lennonas buvo nusautas, nes jis kele daug triuksmo amerikoje ir jo negalejo istremti isten tai vienas isplautu smegenu CIA zmogutis atejo ir nusove nes sake kad galvoje girdejau sauk sauk sauk ir nusoviau, arba Clintonas tai ji isvis geriausiai, jam sekretore dare oralini ir to uzteko, as nemanau kad jis jau ten pats prie jos taip stipriai lindo tiesiog tai yra zaidimas ir yra taisykles su jais arba pries juos. As nemanau kad visa tai yra daroma del musu tai daroma del ju, kad jie galetu geriau, ilgiau ir tobuliau gyventi ir kad jiems nebutu trukdoma tai daryti, o mes kaip bezdziones sedetume krapstytume uzpakali ir kad isgyventi artume kaip vergai ir net neturetume laiko pagalvoti kaip viskas yra neteisinga.Toliau ES mums niekuo nepadejo, nes dauguma pinigu kurie ateina i lietuva kaip es pagalva jie tiesiog pakliuna i tu paciu sukciu rankas o tik maza dalis pasiekia tuos kuriems reikia, ir net krizes metu es net atsisake padeti tokioms silpnoms salims kaip mes. Toliau viena is priezasciu kodel jie mus prieme yra ta kad jiems truko geros pigios darbo jegos, tai yra baltu vergu ir jie juos gavo. Is Lietuvos isvaziavo jau keleta simtu tukstanciu jei nedaugiau jaunu lietuvos pilieciu ir kas dabar dedasi pas mus? vargsai senukai ir nepilnameciai vaiksto ir verkia, uz mokslus reikia moketi, moksleiviu mazes, studentu irgi ir kas cia liks neonacistai tik. Cia nieko nepakeisi viskas kaip yra taip ir bus skaiciau kazkas rase toki komentara, tai aisku nepakeisi del tokiu kaip tu ir nieko nesikeicia jau kiek metu, su visais mumimis zaidziama kaip su lelemis o jei visi imtu sviesti vienas kita, rasyti, daryti kazkokia veikla kaip sie zmones kurie padare sita video tai viskas ir butu kitaip, mes nesam amerika kur reikia nezinau ko kad kazka padaryti, mes Lietuva ir musu zymiai daugiau nei visu situ korumpuotu apsimeteliu ir apgaviku, todel reikia nesedeti o bent jau kazka daryti bent jau pasidometi paciam daugiau o ne aklai neigti… as irgi kazkada buvau tokio poziurio kai dar nieko nezijonau na bet jauciau kad kazkas netaip viskas bus geriau kai bus europos sajunga bet paskui viska aiskiai pamaciau ir kuo toliau tuo labiau viskas matosi. Nedaug jau liko iki globalizmo ir kai jau jis ateis teks begt i miskus, bet tik dabar jau mus vadins ne partizanais bet teroristais, toks jau tas gyvenimas ir nieko cia nepakeisi
Gera mintis issigelbejimas nuo visu bedu religija juk tai tik kitas opiumas liaudziai gaminantis tuos pacius tusciaprocius pundeliais. Balius jau seniai tesiasi, bet musu niekas ten nepakviete, mes cia tik kaip padavejai ir tai mus be galo pykina. Pasaulio tortas seniai padalintas ,tie kas atejo pirmi jau prisikimso pilvus ,bet kaip sakant apetitas auga bevalgant o tiek dar daug gardumynu. O ka mes, ryjam seile ir svaikstam is nevilties. Ledai pajudejo gerbiami prisiekusieji tarejai , tendencija aiski Jungtines Pasaulio Valstybes . Mes turetume klausti saves kito kaip islikti Lietuviais siame karnavale.
ps Trockis buvo neteisus uz tai ir gavo plaktuku per galva taip jam ir reikia.
miskuose neprisislepsi nebe tie laikai…
Šis filmas sakyčiau tai gera pradžia … Bet man atrodo čia trūksta fundamentalaus dalyko - pasiūlymo ką daryti kad globalistu scenarijus neįvyktu … ? Mes su Jaru kelis kartus šią temą diskutavome ir tikiuosiu antra dalys bus papildyta atitinkamu informacinių modulių. Labai keista, bet šiame puslapyje yrgi nėra šiuo klausimu nei vieno filmo (nors ju yra sukurta pakankamai, pvz: http://www.pravdu.org, http://www.dotu.ru, http://www.koba.ru). Kitaip sakant, jeigu neduoti informacijos kaip pakeisti susidarusią situaciją - tai visį šitie filmai tame tarpe ir “Pirmin į praeitį” dirbs tos pačios globalios mafijos interesams, kadangi varis visuomenę į depresiją kas dar daugiau apsunkiną padetį.
As turiu panasaus pobudzio DVD, sukurta amerikieciu. Jame atskleidziamos I-ojo ir II-ojo pasaulinio karo priezastys, 911, globalizmo tikslai ir metodai paremti aiskiai isdestytais faktais. Tad “Pirmyn i ateiti” man pasirode idomus ir demesio vertas filmas. Keista, jog lietuviai kiekviename teigiamame sakinyje apie Rusija izvelgia uzslepta propaganda - gal geriau laikytis neutralios pozicijos, negu buti kategoriskai pries, nezinant visu istoriniu faktu detaliu? Palinkeciau isjungti televizoriu, nebekaityti laikrasciu, kuriuose pateikiama vien negatyvi informacija ir ismokti savarankiskai mastyti.
ZMONES jums cia plauna smegenis!Lietuvoj ateities nera ir nebus!Rusijai uztex 3 tanku ir nugriaus ta jusu Lietuvele apvogta ir isparduota!biblija skaito kzkox ubagas ,filmas tipo
reikia suprasti , kad nacionalizmas veda i neapyknata,karus,racizma. WW1 prasidejo PARAGINTAS tautu ,tai buvo nauja ‘pramoga’ zmonems .Kiekviena valstybe savaime suprantama serge uz savaja , tai tapo kazkas panasaus i zirgu lenktynes .Juk isleides sava zirga i lenktynes nesirgsi uz kita? O jai dar esi prisiryses prie to zirgo tai dar visiems sauksi kad jis geriausias taciau atejs zmogelis toks pat kaip tu ir nores pasiginciti.gal ir prastas palyginimas tacioau supratot apie ka as .
Svarbiausias dalykas kiekvienam tai tapti visko kritiku.Turi istiesu nepatykliai ziureti i viska (kas istikro nera lengva) ir as kalbu ne apie tokius filmus kaip sis ,bet apie visa ‘media’ bendrai.Ziuredamas zinias (ko istikruju nepatariu) klausti ir issiaiskinti ar tai tiesa.Nepriimti bet kuo ka zinios sako kaip gryna tiesa.nepriimti visko kaip gryna tiesa is destytoju ,mokytoju ,kunigu ,tevu draugu. jei zmogus sakantis jums kazka yra ‘mastantis’ jis pats jums pasakys kad negalima visko paimti uz gryna piniga netgi jo paties zodzius.
zmogus mano kad budamas dalimi kazkokios valstijos ir tera tos valstijos dalimi ne pasaulio bet jo dalies dalimi .nes yra tarp ju taip vadinamos ’sienos’ nes uz tos sienos yra kitokie istatymai ,kitokie paprociai, kitoks bendras visuomenes elgesys.Taciau uzmirstama viena, zmogaus protas visur vienodas, visi mes jauciame skausma,meile,neapykanta,dziaugsma,laime ir t.t. nesvarbu kur gyveneme nesvarbu ka valgome ar kaip rengemes.zmones yra abejingi ir nesigilina i visas nelaimes paprastu samprotavimu ‘tai ne as’ ‘jai ne man tereikia isgyventi kazkoki kara tj kam vargintis apie ji sneketi,galvoti’ ‘kas jai nuo bado kasdien mirsta 24000 zmoniu tai manes neliecia!’ o kas bus kai palies .. patys izivaiduojate.
Amerika ,bent jau daugumoji dalis.Yra nubukinta, smegenu isplauta mase.Nesugebenti mastyti tik viska priimti kaip faktus.Sis bukinimo yrankis yra pats galingiausias ir pats populiariausias - televiza ,kurioje is pvz 100 ~5% yra naudinga .Nesupraskit manes klaidingai tai zmones nuo ‘kaimieciu’ iki moksliuku.isilavinimas yra labai gerai taciau islavinimas pasiektas be savosios kritikos (mastymo) palieka moksliuka dar vienu sistemos lele .kuris priima visa informacija is mokytoju/knygu/destytoju kiap nepagincijamus faktus.Juk vis del to ne vienas svarbus isradimas nebuvo sukurtas remiantis jau zinoma informacia kaip nenugincytina. Ir sviesiaulsi pasaulio protai buvo neracionalaus ,kitokio mastymo zmones pvz:kolumbas - iki jo kelioniu buvo manyta kad zeme ploscia , niekas nenorejo plaukti i atvira jura nematant pakrantes, manyta, kad nuplaukes nukrisi nuo zemes disko - tai buvo RACIONALUS MASTYMAS.Zmones su neracionaliomis ydejomis ,darbais ar elgsena dazniausiai yra atstumiemi visuomenes kaip nepritapeliai keistuoliai.Geriausias pavyzdys butu Albertas Einsteinas jai nezinote kodel siulau pasidometi suo veikeju.
Varge.. atleiskit uz visas gramatines bei skyrybos klaidas, rasiau velai vakare, beje man viso labo 15m
taigi bent kiek placiau mastanciam zmogui turi buti aisku, kad norint, jog zmonija pereitu i nauja, aukstesnio samoningumo lygi, reikalinga viena valstybe-zeme. patriotizmas seniai atgyvenes dalykas, kaip ir paprociai tradicijos ir kitas bullshita’s. aisku kitas klausimas, kokiais keliais einama link tos vieningos zmonijos, taciau tai neisvengiama ir butina.
geras.super!idomu suzinot ka nors naujo
Gal būtų galimybė jį parsisiųst?
Tendencingas filmas. Išvada: Amerika -blogis, NATO - blogis, ES - blogis. O apie Rusiją didžiojoj politkoj - 0. Globalistai veikia visur ir visus, o kaip tai atsiliepia dabartinėje Rusijoje - ne žodžio. Tokia dydžiulė valstybė ir jie ją praleido. Mano manymui - propagandinis filmukas
tiems kurie jau domisi Tiesa ir tiems kurie laikui bėgant pradės tai daryti.
tiesiog dvieju mane dominančių temų kombinacijos versija kurios nėra ir nebus musų pop medijoj
Pagrindinis akcentas - 2 0 1 2 m.
Per daug nesissipleciau, tiesiog skatydami pabandykit susiet ivikius
…
Realistams (’moksliukams’):
dabartinis saulės štilis prieš suaktyvėjimą (nasa duomenys)
fotonų audros
elektros dingimas (jau toks kartą ivyko zemeje tik tada žmonės naudojo ne elektronine bankininkyste, elektronini dantu šepeteli ir elektronini šuniuka, o visolabo laidinį telegrafa kuris visiškai nusprogo paraližuodamas to meto komunikacijas)
šeimos išsibarstę po pasauli tik jau be galimybes susisiekti
chaosas
gal net filme minėtas karas spalvom pasodrint tam tikruose pasaulio taškuose (kol navigacija dar veiks) ar tiesiog mexikietiskas gripas
…
Improvizuotojams(’atstumtiesiems’):
naujas žemės ciklas
majų, acteku ir kt. kalendoriu senojo zemes ciklo pabaiga
Nubu planeta (senoviniai raižiniai olose)
magnetinių polių persisukimas
ledynai
dinozauru išnykimas
Ka turiu minty: ko mes dar nežinom ?
visata (laikas ir kunai) yra sudaryta iš ritmu ir virpesiu
isivaizduokit menuli, ka suprantat ? ar kadanors bandet kažką suprast ? ar tai tik sausainėlis iš vaikystes pasakėčių, praslenkantis pro naktini dangu pries ateinant saulei kuri mus sushildo .. ir viskas ? bet iš kur tai atsirado ? kaip tai veikia ? kodėl tai kartojasi,
kiek kartu tai kartojasi ? kam tie ritmai ? ar buvo pradžia ir kaip dėl pabaigos ? gal jos nebus, gal musu mažieji saules sistemos ritmai yra didžiuosiuose visatos ritmuose ?
tiesos mum nesako, bet labai tiketina kad žino
Nassa žino daugiau nei mes, bet dirba jiems nes jie finansuoja milijardinius tyrimus ir ekspedicijas i kosmosa.
Kažkada per žinias buvo užsiminta apie ikitol neaptiktą planetą saulės sistemoje, bet daugiau informacijos buvo pagailėta. neseniai buvo paleistas erdvelaivis kuris skris TRIS metus i kosmoso gelmes, anot ju - ieškoti nauju gyvybei tinkamu vietu. (o gal galaktikos krashto link, pafotografuot Nubu?)
dar pagalvokim, ką darytume buvę auklėti valdyti mases ir turėti ~visus pasaulio pinigu resursus, budami neaiškaus ego ir turėdami gudriausiu pasaulio teoretiku ir mokslininkų žinias apie visiškai viską, galimybę nupirkti ir turėti visą pasaulį, bet svarbiausia - neturėdami laiko tam padaryti ?
gal pasistatyti sleptuvę iš aukso plytų ir dar spėti kažką nuveikti iš sportinio intereso ?
O gal masonu sektos religija yra tikejimas maju kalendoriumi, ir gal ju rolexai rodo Maju valandas bet mes to nezinom ??
Sprendziant is skaitytos, matytos ir girdetos informacijos, daugiau ideju nekyla
Primenu, kad čia tik versija, ir kritikuokit ne idėją, o faktus:
Saules audros:
http://www.technologijos.lt/n/spauda/sciam/straipsnis?name=straipsnis-4855
maju kalendorius:
http://www.google.lt/search?hl=lt&q=maju+kalendorius&btnG=Google+Paie%C5%A1ka&meta=&aq=0&oq=
dar pezalu:
http://www.freemasons-freemasonry.com/masonic_dollar.html
ir galu gale prieš kritikuojant VERSIJA butu galima pasiskaityti nostradama, gal net bibliją, bei visa kita ‘atstumtuju’ informaciją ir suradus daugybę sąsajų GALBUT suprasti tai ką GALBUT supranta tie kurie nelankydami mokyklos ir GALBUT nežiūrėdami tv žinių išmoko GALBUT kontroliuoti GALBUT tave GALBUT
Geras filmas, padėka jo kūrėjams. Yra smulkių techninių dalykų, kurie kliūna, bet tai ne esmė.
Jei skirtas Lietuvos visuomenei, norėtųsi daugiau informacijos apie mūsų vietinius klanus ir jų politiką. Apie tautos valdymą per slpnybes ir žmonių bukinimą. Aš turiu minty ne tai, ką rodo publicistinės laidos.. Tur būt, tai pamatysime antroje dalyje.
Tokių filmų reikia, jie parodo, kad ir mes suprantame padėtį pasaulyje ir turime sąmoningų žmonių.
Suprantu, kad daug kam tai sukelia pyktį. Reikia žinių žiūrint tokius filmus, tai ne pramoga.. galvoti atpratome..
Sėkmės filmo kūrėjams ir drąsos, stiprybės..
по крайней мере мне понравилось.
Слабовато. Натырили чужое видео, озвучили загробным голосом. Такое ощущение, что делали дилетанты. Над текстом надо работать, ничего нового автор не раскрыл, а просто тупо переписал текст из разных источников. Нет исследовательской работы. Нет именно авторской работы. Спецэффекты прошлого века, монтаж, операторская работа всё надо переделывать. Если вы делаете шторки на экране, то и снимайте соответственно, а то из-за этого подрезали на видео головы и ноги. Господа, учитесь делать подобные вещи, а потом выкладывайте. Проще заплатить профессионалам и получить достойный продукт.
RUSIJOS FILMAS SUKURTAS LIETUVIAM
Добавил себе RSS, буду следить за обновлением и комментариями.
А вообще, автор молодец
Demagogijos rinkinukas durniams. Jei iš pradžių kai kurie “faktai” atrodė sunkiai paneigiami, tai toliau metamos visiškos nesamonės, prieštaraujančios logikai. Eilinė nevykusi samokslo teorija.
Filmas yra tikrų tikriausia sąmokslo teorija. Kodėl aš taip sakau? Ogi nemažai pateiktų faktų neatitinka tiesos. Filmu kaip tik norima paveikti žmones ir ieškoti priešų ten kur jų nėra. Pradėjęs žiūrėti dar pamaniau, kad tikrai geras ir įdomus filmas, tačiau vėliau ėmiau abejoti faktais ir pats ėmiau kai ką tikrinti. Galų gale supratau, kad filme per daug melo. “Ignalinos AS…”
“Ignalinos AS…” - Ignalinos atominė stotis, ar tai melas? Na ir panašios kritikos strėlės…Brangieji, jei nesugebate suprasti informacijos dėl išsilavinimo ir smegenų stokos, tai dar nereiškia, kad informacija neteisinga.
Taip tai sąmokslo teorija, o kuo savieigos paradigma pranašesnė už sąmokslo teoriją? Pabandykit sau atsakyti bent į tokį klausimą, gal tuomet mažiau demonstruosit savo neišmanymą ir labiau pasistengsit suprasti, apie ką ištiesų šis filmas.
ideja yra, nors nenauja,bet yra .tikrai daug dalyku siame filme sutampa ,tikrai daug,kad ir iliuminantu pasiekimai ir rugsejo 11-sios teorijos susieta neblogai ,bet taciau irodymu trukumas milzinyskas .filme taipat bandoma pasakyti jog siulaikine visuomene yra “supuvusi”. Viljamas Dzesperas filmo citata:”mes turime kontroliuti zmoniu sirdis ir protus,todel pirmiausia reikia sunaikinti krikscionybe,tai yra visiskai iskreipti jos reiksme visuomet reikia akcentuoti tik blogus dalykus ,korupcija,nedora elgesi… dauguma zmoniu nera dvasiskai tvirti,o jai zmogus dvasiskai silpnas tai jis silpnas ir inteliaktuioliai ,tokie dvasiskai ir intelektuoliai silpni zmones,nesugebes idetinfikuoti prieso”. Ar dievobaiminga visuomene yra sunkiau valdyti ir ji turi daugiau sansu nei siuolaikine visuomene kovoti su globalistais? nejau visu kunigo , vyskupo , ar klebono klausanti visuomene butu atsparesne tai idejai kad pasaulis butu “vieningas”? filme buvo imta interviu tik is kriksioniskosios religijos atstovu. ka tai sako ? ar kitos religijos negaletu priversti zmogaus galvoti ” uz save” ? ar zmogus pradeda galvoti ir pradeda klausyneti politiku kas darosi ir nebepaklusta ju keistiems ir nesuprastiems istatymams?( kriksionybe moko : tikek ir neklausinek… ar monopolistai siekia ne to pacio ? ) filme isreiksta nuomone,kad dabar vienintele problema yra -monopolistai ir ju kelema gresme ypac siuo metu . mano nuomone uz si kosmara ,visiems buti sosdinamivienos valdzios ir gyventi vienoje valstybeje yra didesnis ir kuris pasimjus gal netgi greiciau nei “3 pasaulinis karas”- globalinis atsilimas. jo padariniai pasijus po 16 metu ,greiciau nei gali susijunkti tokios dvi organizacijos kaip “eu” ir siaures amerikos junija . apskritai filmas geras,bet tikrai pateiktas kaip vieno zmogaus nuomone. nejau rusija ,amerija , europa jungia turtingi monopolistai ? karas del naftos ,tertitorijos ir vis didejanti itampa tars siu triju galiuniu to tikrai negali patvirtinti. saves reiktu paklausti: koks sio filmo moralas ? atsimerkti ir pradeti i viska ziureti fanatiskai ,tarsi visi butu monopolistai ir siekia mus paversti ju marionetemis? patekdami ir eu mes tikrai nepraradom nepriklausomybes… kiekviena valstybe turi teise isjos isstoti kada tik nori, bet ar yra tokiu norinciu ? kuo ilgiau si filma ziuri ,tuo toliau atrodo jog plaunamos smegenis ( ir tikrai negeraja prasme) . jokiu klausymu kurie turetu daugiau nei viena atsakyma , labai daug teiginiu kelia klausymu. kalbos kad isigalejo nauja pasaulio tvarka yra labai dviprasmiskos… faktas po fakto nors atrodo kad nepagrysta,bet visa istorija vaziuoja viena linkme . taivat turiu daug nuomoniu sita tema , jai priestarajat-rasykit,padiskutuosim ;D
ir jai patiko sitas filmas paziurekit butinai “HOME” http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU
Šitas filmas tai zeitgaist silpna prasta kopija, lietuviai sugalvojo sugalvojo susukt savo filmuka apie samokslo teorija, kuri neįpač mano nuomone vykusi…o ta karininka su treningu ir cigarete kai pamačiau, manau geriausias aktorius šiame filme.
Filmas labai geras, verčia susimąstyti, o ne tik akis paganyti.
Kai kas mėgina šį filmą lyginti su ZEITGEIST, tai kvaila. Nors filme panaudoti kai kurie kadrai iš Zeitgeisto, tačiau iš esmės jį būtų galima pavadinti antizeitgeistu. Šiame filme akcentuojami visai kiti dalykai. Nejau žmonėms tikrai taip sunku tą pamatyti ir suprasti? Keista.
Labai idomus filmas. Bet ir tuo paciu baisus - ji paziurejus darosi baisu, kokiame pasaulyje gyvename ir kokia ateitis gali buti.
Viskas ir taip senai aisku. Bet svarbiausia ka reiketu daryti, kad kazka pakeisti. Jei juos isnaikinsi atsiras vel tokiu. Ju paciu technika taikyti pries juos pacius.
Na nežinau…per daug subjektyvu ir per mažai faktų ir analitinio mąstymo. Stūmimas į vienus vartus. duodu 5 balus iš 12…
Tarkim, kad tai tiesa. Viska visada valdo oligarchu klanai. Bet nepamirskim Dievo. Jis auksciau visko. Vadinasi, nuo musu paciu, t.y. nuo musu tikejimo priklauso-pavyks juodi planai turtuoliams ar ne.
Žmonijos žlugdymo plano (A. Daleso doktrinos) autorius Alenas Dalesas (Allan W.Dullas -1893 –1969) - nuo 1947m. (įkūrimo momento) dirbo JAV CŽV. 1942-1945m. vadovavo politinei žvalgybai Europoje. 1953-1961 m. - CŽV direktorius. „Šaltojo karo“ ideologas, vienas iš žvalgybinės veiklos prieš TSRS ir kitas socialistines valstybes organizatorių. Ištrauka: ” __Pasibaigs karas, viskas nurims ir nusistovės. Ir mes visas turimas jėgas: visą auksą, visą savo materialinę galią skirsime žmonių bukinimui ir apkvailinimui! Žmogaus smegenys ir sąmonė turi gebėjimą keistis, todėl pasėję Tarybų Sąjungoje chaosą, mes nepastebimai pakeisime tikras vertybes netikromis ir priversime žmones tomis netikromis vertybėmis tikėti. Kaip? Mes subursime aplink save bendraminčius, surasime sau sąjungininkus pačioje Rusijoje. Epizodas po epizodo bus pradėta vykdyti grandiozinė savo mastais pačios nepaklusniausios Žemėje tautos žūties tragedija, galutinis ir nesugrąžinamas tautos sąmonės užgesinimas. Pavyzdžiui, iš meno ir literatūros mes palaipsniui išguisime jo socialinę esmę; dailininkus ir rašytojus atpratinsime domėtis išraiška ir tyrinėjimu tų procesų, kurie vyksta tautos gelmėse. Literatūra, teatras, kinas – viskas vaizduos ir šlovins pačius žemiausius žmogiškus jausmus. Mes visokeriopai palaikysime ir padėsime taip vadinamiems dailininkams, kurie įkyriai kals į žmonių sąmonę sekso, smurto, sadizmo, išdavystės kultą – žodžiu, visokį amoralumą. Valstybės valdyme mes sukursime chaosą ir sumaištį. Mes nepastebimai, bet aktyviai ir nuolatos sudarysime sąlygas valdininkų despotiškumo klestėjimui. Biurokratizmas ir vilkinimas bus laikomi dorybėmis. Sąžiningumas ir padorumas bus išjuokiami, taps niekam nereikalingi ir virs praeities atgyvenomis. Įžūlumas ir akiplėšiškumas, melas ir apgaulė, girtuoklystė ir narkomanija, gyvuliška baimė vienas kito ir begėdiškumas, išdavystė, nacionalizmas ir priešiškumas kitoms tautoms – visų pirma priešiškumas ir neapykanta rusų tautai – visa tai mes kultivuosime vikriai ir nepastebimai, kol visa tai suvešės ir įsitvirtins. Ir tik nedaugelis, visai nedaugelis įtars ar net supras, kas vyksta. Bet tuos žmones mes įstumsime į beviltišką padėtį, paversime juos pajuokos objektais, rasime būdų juos apjuodinti ir paskelbti visuomenės atmatomis. Rausime dvasines šaknis, suvulgarinsime ir naikinsime tautinės doros pagrindus. Taip mes naikinsime kartą po kartos. Pradėsime nuo vaikų ir bręstančių paauglių, daugiausiai dėmesio skirsime jaunimui – skaldysime, demoralizuosime ir morališkai smukdysime jaunus žmones. Mes padarysime juos cinikais, nepraustaburniais ir kosmopolitais*. Štai taip mes tai padarysime!” A.Dalesas (A. Dullas)__ *kosmopolitas – žmogus, nejaučiantis ryšio su kraštu, iš kurio yra kilęs arba kurio pilietybę turi, deklaruojantis savo bendrumą su viso pasaulio kultūra. (Šaltinis: “JAV CŽV direktorius Alenas Dalesas”, 2007 m.). Knygą anglų klb. Galima nusipirkti “amazon.com”.
Putinas dosnus… Kas jam tie 30 sidabriniu. Tik gaila, kad lietuviskai aiskina Rusijos fix misionieriska ideologija… Lygiai tokia pacia globalistine, su carines Rusijos atspalviu
Filmas labai geras, bet tas kuris ji idejo yra netikintis zmogus…, nes tikrai suprastu, kas stovi uz Zeitgist” filmo. Man gaila, kad Jis reklamuodamas vieną filmą tuo pačiu prijungia ziūrovą prie kito, kuris is tiesu atima žmonėms tikrają viltį tapti išgelbetiems. “Zeitgeist” - yra filmas visiskai atbaidyti zmones nuo tikejimo Vieninteliu tikruoju Dievu Jezumi. Yrodymų, kad “Biblija “yra tikrasis Dievo Žodis duotas žmonėms, kad galetų patiketi Jėzumi, - yra daugiau, nei reikia. Tie įrodymai yra visapusiški, ir archeologiniai ir istoriniai…, Jie sutampa net su netikinčių užrašyta istorija visuose vietose apie kurios kalba ir “Biblija”. -T.Y.- tikrasis “Dievo Žodis”. Kiek skeptikų yra atakave Biblija per amžis, - Ji visalaik išstovėjo ir laimėdavo atsiradus eiliniams įrodymams patvirtinantiems Biblijos teisingumą.”Zeitgeist” yra filmas žmonėms kurie visiskai nėra susipažine su Biblija, kuri nuo seno testamento laikų išpranašavo kad ateis mesijas Jezus. yra virš trijų šimtų pranašysciu tik senajame testamente, kurie nurodo į mesiją. Ir ką gi besakysime,- visus juos išpildė Jėzus. Tik maži Pvz.: Nuo pranašystės, kad mesijas turės gimti Betliejuje iki tikrojo mesijo ( šiuo atveju Jėzaus)praėjo tam tikras laiko tarpas ir tie kurie skaičiavo kiek Betlėjuje galejo gimti žmoniu, prieina išvadas, kad daugiausiai 250.000 žmonių gal ir galėjo gimti(t.y nuo pranašystes išpranašavimo iki Jėzaus gimimo). Taigi visą kitą pasulio žmonių dali jau galima atmesti, kaip netinkama mesijo kandidatūrai. Jis ispildė virš 300. Vien tik ispildžius 8-ias pranasystes gaunasi žmonių skaičius toks didelis, kad mes po kiekviena savo ženkto žingsnio pėda turetume po žmogaus kaulą. Skaičiu tiksliai nebeprisimenu… Bet sakykime kaip dėl pranašystės “prisikels iš numirusių”. Ką žmogus gali padaryti, kad prisikeltų iš numirusių? Laikas žiūrėti ne “zetgeist” filma, kuris nepatikrinusį arba silpną tikėjimu žmogų, atmuša jam dar to nežinant nuo vilties, kad Jezus yra tikrasis Dievas, kuris ir žada amžinąjį gyvenimą, kiekvienam kuris tikės Juo. Nes nera nei vieno kuris pagal Dievišką nuodėmės supratima butų nenuodėmingas Dievo akyse. Pažiūrėkite visi kurie skaitydami klausiate savęs, ar tikrai tai gali būti tiesa dėl Jėzaus pažado, kad žmogus gali būti išgelbėtas tikėjimu į Jį. Taigi aš norėjau tik paaiškinti, kaip aš suprantu Dievo paruošta išgelbejimo plana žmogui. Biblijos
naujajame testamente laiške Romiečiams, trečiame skyriuje yra tokie pažadai:
3:22 Dievo teisumas, tikėjimu į Jėzų Kristį duodamas visiems, kurie tiki. Nėra jokio skirtumo,
3:23 nes visi nusidëjo ir stokoja Dievo šlovės,
3:24 o išteisinami dovanai Jo malone dėl atpirkimo, kuris yra Jėzuje Kristuje.
Filmas “zeitgeist” remesi akultinais uzrašais, o kito to filmo pusė nesunkiai nuperka žmogu, parodydama kas blogai pasaulyje. Bet labiausiai nuperka filmo pabaigoje paprastą žmogelįntokiu melu, matot susivienykim ir mes patys galim pakeisti pasulį. Biblija sako, kad visas pasulis paskendęs nuodėmėse, ir kad mes patys nieko be Dievo nepadarysim. Dvasinė kova labi stipri. Biblijoj Evangelijoj pagal Joną užrašyta:
15:5 Aš esu vynmedis, o jūs šakelės. Kas pasilieka manyje ir Aš jame, tas duoda daug vaisių; nes be manęs jūs negalite nieko nuveikti.
Gal jau laikas pradėti tikėti Jėzumi? http://www.adventistai.lt ten pilkai rašo nuoruodas ten galite rasti baznyčių adresus. Spauskite pilkų raidžių žodį “Bendruomenės”, kad rastume adresus. Tikiuosi surasite savo mieste bendruomene. Gaila kad gerą filmą prijungia prie akultinio.
Ačiū Dievui , kad žmonės jau sužino vis daugiau kas vyksta…
Filmas parmtas tikrais faktais. Kokis tu faktus Povilai patikrinai. Kai kurie sako “zeitgest” filmas faktai, o tie ju saltiniai visiskai akultizmas. Tai kokie tie faktai Povilai, kuriuos tu patikrinai???
Aciu uz filma
Praneskite man kai bus 2 serija sito filmo i maila.Autoriui
Kiolna sulygino su zeme o amerikieciu gamykla paliko. Cia ir kvailam aisku kad tuo metu nebuvo protingu raketu o bombas metydavo is labai(labai) aukstai todel niekad nezinojai kur jos nukris tik apytiksliai. Plaunat smegenis broliai tovarysciai
Filmas verciantis susimastyti , mano nuomone , jis apie viska , ir apie nieka . kaip rusai sako vakruk da okala . zmonija vercia pati prigimtis bei suvokimas , ar jo trukumas taip elktis , ar lestis itakojamam . zmogus yra atskira asmenybe , bet prigimtis ji itakoja burtis i “bandas” ,nera skirtumo kokia bebutu arganizacija , ar religine , politine , ekonomine ir t.t.t
Puikus filmas.Dėkoju jo kūrėjams.
gaila, kad mes jau nebemokame mastyti patys, kad reikia kažkam labai stipriai padirbėti, kad mums sukramtytų ir pateiktų tokią informaciją, kuri turėtų būti mums visiems ir taip aiški. Kad vyksta tautos genocidas, aišku ir taip…ir mūsų politikieriai čia jau neįgalūs, neturintis garbės žmogus parsiduos, bet kam, kad ir velniui. Kas turėtų įvykti Lietuvoje, kad visas šitas mėšlas pasibaigtų neaišku, per daug žmones jau išdresiruoti, o dabar jau ir nuskurdinti visom prasmėm. Tokį žmogų lengva valdyti, tik atskiri asmenys, suvokiantys kokio masto tai operacija dar gali priimti sprendimus, kuriais siekia apsaugoti save, savo šeimą nuo sunaikinimo. Visumoje yra labai baisu ir liūdna dėl savęs, dėl vaikų, kad papuolę esam į tokias žabangas iš kurių išėjimas yra labai siauras. Ačiū autoriams už šitą darbą, labai norisi, kad šita medžiaga prasisuktų per TV, kad tai būtų pateikiama studentijai, moksleiviams, gal būt tada, suvoks šitos mėsmalės malimo principus būtų galima kažką padaryti.
O man asmeniskai patiko pastraipa prasidedanti 1:02:00 Tikrai zmones nebeatskiria kas yra gerai o kas blogai.
man kaip mokslines fantastikos gerbejui labai patinka globalios valstybes ideja, viena tauta, viena kalba, viena valstybe, viena religija (pinigai), vienas interesas. Gal tada pagaliau nustotu zmones pjautis tarpusavyje del kvailu teritoriniu ar tautiniu, religiniu gincu ir visi kovotu tik del pinigu, tobuletu del pinigu. Kvailiai,tinginiai ir komentatoriai taptu vergais o kurejai taptu valdovais. Evoliucija paremta konkurencija. Zmonija deja kol kas nenusipelno visuotines geroves.
As kalbu ne apie Georg’o Orvelo pasauli, as kalbu apie daug blogesni varianta… kad ir kaip butu gaila, bet geriau gyvas globalus pasaulis negu branduolinio ginklo suniokotas “daugiatautis”.
Beje, po ~50 metu musulmonai bus asimiliave didesne EU dali, o kinija didesne rusijos dali, ko pasekoje ateis ir jav eile. Va to amerikonai labiausiai ir bijo, del to ir bando “galabyti” islamistus kol ju neprisidaugino… o tokiu provinciju kaip musu miela Tevyne, ateitis gana miglota, ir nereikia per daug susireiksminti, duok dieve, kad po 200 metu dar is viso zmones kalbetu/rasytu lietuviskai. Kodel? Gerb. Komentatoriai, paziurekit i savo komentaru grmatika - o todel, kad jau dabar nebenaudojame lietuvisku diaktriniu ženklų, nes TAIP PATOGIAU.
Nuoga tiesa akis bado?
taip mums ir reikia.
Ir teatleidzia mums musu proteviai musu abejinguma ir tingejima.
P.S. sis megejiskas filmas “pakapsto” giliai, gaila, kad pernelyg persa prorusiska mastysena. Reikes paziuret ta isgirta zeigeista, gal bus objektyvesnis…
Sigi, jei iki galo nesupratai, kas yra globalizmas, tai nėra apie ką su tavimi čia diskutuoti. Eccentric, pasakei keletą gerų pastebėjimų, bet visur matyti tik Rusiją - pernelyg jau tradiciška lietuviui. Bet kuriuo atveju, man patiko filmas, nes verčia žmones pamąstyti. Nesvarbu, ar šis filmas pretenduoja į absoliučią tiesą ar ne, esmė nesikeičia. Globalizmas. Kažkas čia sakė,kad globalizmas neišvengiamas ir viskas bus ok (mat geriau nei krikščionybė). Nebus, nes nebus valdžių atsvaros. Imkite tą pačią krikščionybę - viskas buvo gerai, kol jį neperaugo į globalų dalyką ir žmonės prisidengę krikščionybe neužsimanė valdyti pasaulį bei įgyvendinti savo tikslus. Net bandė nuversti karalius ir perimti jų valdžią. Filmo autoriai pateikė jau pasenusią informaciją dėl Lisabonos sutarties- ji jau “prakišta”. Po 2 dienų įsigalios. “prakišta” todėl,kad prieš kelis metus Prancūzija ir Nyderlandai atmetė Sutartį dėl Konstitucijos Europai (rengta konvento būdu), todėl supaprastino rengimo ir priėmimo tvarką, beveik pažodžiui nukopino Konstitucijos sutarties tekstą į Lisabonos sutartį(tik išbrauktas žodas konstitucija. O ir nuo gruodžio 1d turėsime Europos Sąjungos nuolatinį pirmininką (iki šiol būdavo rotacijos tvarka). Verčia susimąstyti. Ir sutinku, kad žiniasklaida plauna smegenis: tiek JAV, tiek Rusijos, tiek Lietuvos ar bet kurios kitos šalies. O labiausiai man patinka amerikietiški veiksmo filmai, kuriuose Amerika vaizduojama kaip pasaulio išgelbėtoja kovojanti su terororistais, rusais, ateiviais ir t.t.
P.S. Pritariu Vilko komentarui, kad jau nebenaudojate lietuviškų raidžių net komentarus rašydami (beje, ir pats Vilkas to nedaro). O kas paradoksaliausia, tie, kurie šūkauja “kokie jūs kvailiai, kad tikite tuo ir anuo…”, daro elementariausias gramatikos klaidas (čia jau kalbu ne apie lotyniškus rašmenis)
Tikrai idomu buvo suzinoti kas is tikruju vyksta pasaulyje. …
neaiskios kilmes ir abejotinos kokybes filmukai, skirti praplauti maziau issilavinusiu zmoniu smegenis. jei autoriai turi ka pasakyti visuomenei, turi tai daryti viesai.
taduk, kaip labiau išsilavinęs žmogus, paaiškink man, durniui, kaip supranti “daryti tai viešai”… O pradžioj gal perskaityk komentarą .
Turiu galvoje BugsySegal komentarą.
Ziurint filma, apie jo prigimti kyla tik dvi mintys: arba uzsakytas kazkokiu interesu grupiu (finansines paskatos), arba gimes tikrai nuosirdziai ir pernelyg gero gyvenimo.
faktas, kad kuo maziau mastanciu zmoniu lietuvoje tuo lengviau igivendint savo tikslus, nes visi galvas nuleide darys tai kas pasakyta..
hm, o tai kuo tikėt, jei net istorijos perrašomos, viskas melas? vien tik kažkokia migla į akis.. žodžiu, gelbėkitės kas galit..
Kazhkokie kliedesiai. Vyrukai, kurie kurete si filma - atsigaukite biskuti, ir nebekurkite sekanti karta panasaus slamsto.
Beje, tokio filma padaryti namu salygomis su siuzetu ir scenarijum yra svelniai tariant sudetinga. Tikrai liaudis nedarytu vien is neturejimo ka veikti. Vnzdz kremliaus propagandistai kazkam pinigeliu pamokejo kad si filmuka sukurtu.
Įdomesni komentarai už patį filmą. Tokie susireikšminę mankurtai, Pyzdonskio agentai komentuoja, ir dar šaukiasi “broliai lietuviai, pagalvokit kam naudingas filmas?” Tam eccentrik pasakyčiau : tavo broliai litvakai laukia senaties termino pabaigos Izrealyje.
Aišku, filmas neišvengia šiokio tokio tendencingumo “rusų kultūros” ir religijos atžvilgiu, bet jis ir skirtas daugiausiai rusijos publikai.
Bet svarbiausias filmo nuopelnas - kvietimas, stimuliavimas pamąstymui.
Tiesą sakant, kuo daugiau tokių filmų peržiūriu, tuo labiau tokiais dalykais nebetikiu. Vis dėlto, kaskart, kai atsiranda galimybė pamatyti kažką panašaus- žiūriu, tačiau ne dėl didelio tikėjimo informacija, panaudojama tokio tipo filmuose, o dėl to, kad tai- kaip ir kiekvienas tikras filmas- priverčia mąstyti. Visiškai pritariu, kad dabartiniame laikotarpyje ryškiai matome globalizaciją( ir tikrai labai sparčią), tačiau ar tai tiesiog nesustabdomas, natūralus bet kokios civilizacijos raidos etapas, ar monopolininkų užmojis valdyti pasaulį( juk monopolininkai gali pasinaudoti esančia raidos padėtimi ir iš to pelnytis, juk tai- visiškai aišku net ir Lietuvos padangėje)- man vis dar neaišku. Baigiant noriu palinkėti visiems mąstyti(!) ir suvokti savo tautos, bet kartu ir pasaulio visuomenės savimonę.
Tikrai verčiantis susimąstyti filmas. Kuo toliau tuo labiau pasitvirtina filme pateikta įvykių analizė. Europos Sąjungos valstybės kiekviena žiūri tik savo interesų, o Pranzūzija ir Vokietija kažkodėl bando kalbėti visos ES vardu. Korupcija Europarlamente klesti, apie tai nemažai informacijos galima rasti ir internete. Koks velnias Lietuvą nešė į tą galerą? Greitai ES taps visiškai formaliu dariniu, kokiu dabar yra NVS. Gaila, kad mūsų politikai nesugeba ir nenori suvokti realios padėties, jie aišku tokių filmų nežiūri, o labai gaila.
Manau pataikysiu i tema:
http://www.youtube.com/watch?v=DczLuyOvrOg
Aciu Dievui uz sio filmo autoriu, kuris pasistenge paviesinti sia informacija. Manau, kad autorius nesieke su savo filmo kokybe pakliuti i geriausiu holivudo filmu desimtuka (kam dar neaisku), tiesiog parodyti esme apie pasauline santvarka. Jos pasekmes matomos tiems, kas mato. O kas nemato, to nesujaudins ne tik, tokie ir pan filmai,bet ir evangelijos zinia. Kuri ne vieno nepalieka abejingu.Vieni nekes,kiti pamils. Toje, pasaulineje sistemoje dirba intelektualiausi zmones uz pinigus ir pripazinimo, kurie pramaste kaip efektyviausiai igyvendinti plana pav. - “skaldyk ir valdyk”. Pwz.: I pasaulinis karas, harboras, II pasaulinis karas, vietnamas, irakas ir tt. Kita forma pwz.: rugsejo 11-ios ivykiai, is anksto suplanuota ir valdoma dabartine pasauline “krize”, maisto genocidas (neseniai paviesinta inform per tv.),skiepu programa,informacinis karas(viena is pasekmiu - iskreipta seimos samprata ir jos vertybes), Tikejimas Kristumi. Sistemoje esantieji tiksliai zino, ka daro ir kaip pasiekti savo griaunanciu tikslu. Noreciau isskirti, kad religija istikro ir yra opiumas liaudziai, kuri yra korumpuota, isoriskai atrodo pamaldi,taciau nenesanti jokios naudos,naudinga tiems kas prieina prie milzinisku sukauptu turtu. Iskreipia gyva tikejima Dievu, pakeisdama i religiniu apeigu ir zmogisku pastangu ispildyma. Tgi,kuriems kyla klausimas, ka reiketu daryti? atsakymas butu Tikejimas Dievu islaisvina zmogu sakyti Tiesa.
Manau,kad filmas neparemtas faktais.Malonu, kad padirbejote su ivairia jau zinoma internete publikuota informacija, taciau nesistengete per daug ieskoti tiesos. To JAV lietuvio suradimas - didelis pliusas.Tačiau i ES filme zvelgiama su didele isankstine neigiama nuostata- tai minusas.Bet filmo uzsakovui turbut reikejo butent to ? Tai priartina jusu filma prie uzsakomojo, t.y. gerokai menkina jo verte. Atvira propaganda yra blogiau, nei abejones pasejimas
Nedurni busite, imesti ir youtube.
O shiaip respect.
Baisu…svarbiausia, baisu tai, kad ir labai norėdami mes nieko nepakeisime…kad kažką pakeisti - žmonija turėtų vienytis, o tai be galo sudėtinga…
Nenusiminkit, kai tik pradės žmones atsibusti iš baisaus sapno kuriame jie buvo aktyvus dalyviai, ir kai jie supras jog buvo apgauti. Tada prasidės Samonės išsivalymas, ir parazitu pašalinimas. Bet didžiausias pasikeitimas bus kai Ateiviai bus pripažinti visame pasaulyje. O tada laikykitės, nes tada technologijos nespes keistis. Tik įsivaizduokit jog nereikia moketi už degalus už elektra, dujas, t.t Įsivaizduokit kokia revoliucija bus.
as galiu pasakyti, kad cia tik dar viena sekta, nejuokinkit zmoniu, iesko debilu, o ju visur pilna, man isvis juokas ima is tu sektu, tuoj pats pradesiu lysti i jas, ir griauti jas is vidaus, tada ir paziuresim i mano gabumus, nes jau nervai nebelaiko, jobani sektantai:)))))
o zmonem patarimas, toks butu, kad nereikia gilintis i tokius dalykus, isvis kuo maziau reikia gilintis i viska gyvenime, reikia gyventi, taip, kaip yra, ir dziaugtis tuo ka turime, ir negalvoti, iskur kas kaip atsirado, ir kada viskas zlugs, cia ne musu reikalas, nereikia galvoti apie tokias nesamones, reikia tureti kazkoki tai uzsiemima, ar kelis, kad butu ka veikti, ir negalvoti apie nesamones, sekmes;)
Kas mane labiausiai sunervino, tai kunigas kalbantis apie marksistu, nacistu ar kitu bandyma paimt globalistine valdzia, kai suknista krikscionybe paremta lygiai tuo paciu. Tik tas bandymas paimt pasauli buvo daug seniau, tai turbut jau pamirso kunigelis…
Ačiū kūrėjams už filmą, kuris sukėlė tiek daug diskusijų.
Pykstantiems dėl faktų nepagrįstumo, noriu visiems priminti, kad tai ne mokslinis filmas, todėl autoriai gali reikšti savo nuomonę, kuri nebūtinai turi būti objektyvi tiesa.
Pratęsiant pagrindinę filmo temą, norėčiau pridurti, jog
blogai pamiršti savo šaknis ir kas esi, kaip blogai matyti tik save ir nesuprasti pasaulio. Globalizacija - neišvengiama, ir nesvarbu kas tu: patriotas ar kosmopolitas, tikintis ar ateistas, anglas ar lietuvis. Ką ji atneš - parodys laikas.
Svarbiausia, kad būtumėm žmonėmis. Mąstančiais, suprantančiais, mylinčiais, atjaučiančiais…
aš verkiu…na iš ties graudu matyt taip pigiai, visiškai nepagrįstai sukurta filmą. Matomai kūrėjai nėra susipažinę nei su komunizmo teorija, nei su pačio Trockio kūriniais…o jei ir skaitė, tai matosi, kad nė velnio nesuprato…Trockį vadinti neo-konservatorių pradininku? :DDD metų anekdotas, tikriausiai persivertė karste.
oi nejuokinkit…šiaip Trockis ir buvo žydas, bet, tai nebuvo tikintis, o tai visai kas kita…
plačiau:
http://kapitalizmoistorija.org/straipsnis/Leninas-vis-dar-gyvas-%E2%80%93-jis-raso-kalbas-Lietuvoje#1
ir darbus rasite…ar tai vėl judai ir pasaulio bankininkai?
Nuo žmogaus atsiradimo žemėja ,žmogui ir žemei nebuvo ir nebus gerai:)
Juoda ir balta.Laimi juoda:)nes balta neturi valdžios,jie patys sau valdžia ir dievai ir bla bla ir lia lia…
Apibendrinus peržiūrėjus visus alternatyvios info dokumentinius:
banda buvo ir bus,o bandai visada atsiras
kas ją ganys ,nes ji nesuvokia kad gali būti ir kitaip,kad galima gyventi ir be bandos ir darnoje:)su gamta ………
As su situo bmx vaziavau ;]
.,
Komentaras!